Епіцентр переміг у конкурсі PR-кейсів
Зміст:
Епіцентр переміг у конкурсі PR-кейсів на кращі комунікаційні проєкти від ММR Media та ekonomika+. У номінації «Спонсорський проєкт» компанія отримала нагороду за PR-кампанію «Всім серцем з оліміпійцями».
Всього в конкурсі взяло участь понад 50 українських компаній, креативних та комунікаційних агенцій. Загальна кількість кейсів: 90. Оцінювали роботи читачі та експертне журі.
Передісторія. В травні 2023 року Епіцентр став офіційним партнером НОК України. Співпраця із Національним олімпійським комітетом була спрямована насамперед на підтримку українських спортсменів у підготовці до виступів на Олімпійських Іграх в Парижі.
Під Олімпіаду-2024 Епіцентр запустив подкаст
HOT OLYMPIC TALK з відомими та титулованими спортсменами-олімпійцями, ведучим якого став Андрій Ковальський. Спортсмени залучалися також до телевізійних відероликів, рекламних та благодійних кампанії, а ще Епіцентр активно висвітлював успіхи України на Олімпіаді у вигляді надихаючих публікацій та постів підтримки у соцмережах.
«В умовах війни наші спортсмени-олімпійці виборюють перемогу не лише на світовому рівні. Вони надихають нас тут, в Україні, і докладають зусилля, щоб голос України у світі ставав сильніший. Додають нам віри і сили. Тому нашу повагу і захоплення олімпійцями ми перетворили частинку нашого життя, а не просто спонсорський проєкт. Ми жили історією перемог і досягнень олімпійців і надихали ними наших відвідувачів, покупців, глядачів та всіх українців», — зазначила Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» у сфері комунікацій, реклами, маркетингу та ЗМІ під час нагородження.
Варто зазначити, що співпраця Епіцентру та НОК продовжується, а її результатами неодмінно стануть успішні виступи українських спортсменів на наступній зимовій Олімпіаді-2026 в Італії.
Ви дивилися