Как оформить заказ на самовывоз?

Обновлено
Просмотров1 636

Чтобы оформить онлайн-заказ самовывозом, необходимо выполнить следующие действия:

1. На сайте выберите свой город и ближайший магазин.

Кроме того, в меню сайта вы можете выбрать необходимый магазин на странице списка товаров и в карточке товара.

2. Выберите товары. Минимальная сумма онлайн-заказа составляет 200 гривен.

3. Чтобы показать товары по наличию выбранного магазина, нажмите галочку в фильтре «Забрать сегодня».

4. Найдите товары, где есть отметка «Есть самовывоз».

Также доступность товара можно проверить в карточке товара.

5. Перейдите в карту товара, ознакомьтесь с фото и характеристиками.

6. Нажмите кнопку «Купить».

7. Перейдите к оформлению заказа.

– Заполните контактные данные или, если у Вас есть личный кабинет, можете нажать кнопку «Я постоянный пользователь», пройти авторизацию и Ваши контактные данные будут заполнены автоматически.

– Укажите способ получения «Самовывоз» и выберите удобный для Вас Центр выдачи онлайн-заказов.

– Выберите способ оплаты.

– Обязательно проверьте сумму к оплате и сроки.

– Нажмите кнопку «Купить».

8. Ожидайте СМС о готовности онлайн-заказа к выдаче.

смс3

9. Отслеживайте статусы онлайн-заказов в чат-боте.

10. Если Вам не удобно забрать Ваш заказ, Вы можете легко продлить срок его хранения через чат-бот.

11. Для быстрого получения заказа зарегистрируйся в электронной очереди через чат-бот.

При получении заказа обязательно проверяйте соответствие товара, внешний вид, целостность и комплектацию в присутствии представителя Центра выдачи заказов.

Видео инструкция

Видео инструкции

  • Как отследить статус заказа?
  • Как связаться со службой поддержки клиентов «Эпицентр»?
  • Как осуществить возврат товара?
  • Как зарегистрировать карту «Выгода»?
  • Как отследить статус заказа при доставке в Центр выдачи онлайн-заказов?
  • Можно ли осуществить возврат, если товар не подошел?
  • Как осуществить возврат товара в течение установленного срока гарантии?
  • Как забрать заказ из почтомата?
  • Что делать, если оплаченный заказ не доставлен?
  • Как узнать текущий статус выполнения онлайн-заказа при адресной доставке по Киеву?

Это полезная статья?

Что вам не понравилось?

Комментарии

  • Вадим

    2024-11-15

    Дуже інформативно особливо відео!!!

  • Віталій

    2025-09-15

    Чому я не можу зробити онлайн замовлення, вношу всі дані,але не висвічується,,спосіб оплати'' і ,,купити''

    • Епіцентр К

      2025-09-17

      Добрий день! Ми пропонуємо можливість самовивозу замовлених товарів з нашого центру видачі, проте ця послуга доступна тільки за наявності достатньої кількості товарів на складі відвантаження. Будь ласка, зверніть увагу, що товари які доступні в такий спосіб отримання позначені як "Самовивіз з обраного магазину". Водночас якщо кількість обраних Вами товарів не відповідає наявності на складі, то самовивіз даного товару не можливий. Щоб замовити товари в нашому інтернет-магазині epicentrk.ua, Вам потрібно вибрати товар(и) та натиснути кнопку "Купити". Після цього, необхідно заповнити всі поля в формі замовлення, включаючи місто, спосіб отримання (з доступних в формі замовлення) та вид оплати (з доступних в формі замовлення). Якщо у Вас виникли складнощі з оформленням замовлення, наш контакт-центр за телефоном: 0 800-20-27-27 завжди готовий допомогти. Дзвінки з мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні. Важливо відзначити, що якщо товар відсутній на складі, недоступний у Вашому регіоні або він не представлений у нашому каталозі, цей товар, на жаль, не доступний для замовлення.

  • Сергей Я.С.С.

    2025-07-24

    у меня два заказа самовывоз

    • Епіцентр К

      2025-07-24

      Добрий день. Для оформлення замовлень на самовивіз рекомендуємо ознайомитись з підказками на даній сторінці - вона створена для зручності покупців і містить усі необхідні етапи оформлення. Також Ви можете переглянути коротку відеоінструкцію, яка допоможе швидше зорієнтуватися в процесі.

  • Олена

    2025-08-05

    У мене біля дома є поштомат єпіцентра, чому на сайте не можно оформить покупку на мій поштомат ? Сайт його не знаходить- Русанівська набережна 12

    • Епіцентр К

      2025-08-06

      Добрий день! Ми пропонуємо можливість самовивозу замовлених товарів з нашого центру видачі та поштоматів, проте ця послуга доступна тільки за наявності достатньої кількості товарів на складі відвантаження. Будь ласка, зверніть увагу, що товари які доступні в такий спосіб отримання позначені як "Самовивіз з обраного магазину". Водночас якщо кількість обраних Вами товарів не відповідає наявності на складі, то самовивіз даного товару не можливий. Щоб замовити товари в нашому інтернет-магазині epicentrk.ua, Вам потрібно вибрати товар(и) та натиснути кнопку "Купити". Після цього, необхідно заповнити всі поля в формі замовлення, включаючи місто, спосіб отримання (з доступних в формі замовлення) та вид оплати (з доступних в формі замовлення). Якщо у Вас виникли складнощі з оформленням замовлення, наш контакт-центр за телефоном: 0 800-20-27-27 завжди готовий допомогти. Дзвінки з мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні. Важливо відзначити, що якщо товар відсутній на складі, недоступний у Вашому регіоні або він не представлений у нашому каталозі, цей товар, на жаль, не доступний для замовлення.