Отзывы об Эпицентре
- обслуживание в торговом зале
- обслуживание на касе
- услуга безналичного расчёта
Вітаю Епік! Хочемо висловити велику подяку працівниці Епік по вулиці полярній 20 Наталії за професійне та людське відношення до покупців ТЦ Епіцентру. Вважаємо її дуже кваліфікованою та чуйною працівницею, що завдяки таким людям як Наталія, майстрам своєї справи є велике бажання робити покупки в Епік та рекомендувати друзям та знайомим. Ще раз велике велике дякуємо і дуже вдячні Наталії за відношення. Бажаємо успіхів в роботі і всього найкращого. Ваші Віктор та Ганна
- Вдячність
- обслуживание в торговом зале
- обслуживание на касе
Ніколи не залишаю відгуків, але зараз потрібно. Глобино, Полтавська область Епіцентр. Таких ввічливих, відданих своїй роботі продавців мабуть ніколи і не бачила. Жіночка на ім'я Вікторія! Вона точно перемога для вашого бізнесу!)
- больше акций
Все норм
- улучшить качество услуги комплектации
Нема столика щоб запакувати покупки із Food Market з корзинки у свої сумки
- Львовский район, с. Сокольники, ул. Зубровская, 274.5
- Днепровский район, территория Петриковского п/с, 14-й км автодороги Каменское — Петриковка — Магдалиновка, 14.5
- Киев, ул. Братиславская, 114.1
- Киев, Днепровская наб., 13-В4.1
- Киев, ул. Полярная, 20-Д4.1
Відгуки про компанію Епіцентр
На цій сторінці Ви можете залишити відгуки про компанію Епіцентр, поділитися своєю думкою про товар, надані послуги та отримати зворотній зв'язок. Ми постійно працюємо над поліпшенням якості сервісу, тому просимо всі клієнтів оцінити основні показники:
- зручність замовлення;
- швидкість обробки;
- роботу оператора;
- доставку і видачу товару;
- асортимент каталогу.
Залишаючи розгорнутий коментар, Ви ділитеся своїм призначеним для користувача досвідом. Це допомагає іншим покупцям обрати товар, що відповідає їх потребам. Описуючи плюси і мінуси, які виявляються в процесі експлуатації, Ви допомагаєте нам підвищити релевантність кожної пропозиції.
Для компанії Епіцентр відгуки покупців є важливим каналом комунікації, який допомагає робити сервіс кращим, а співробітництво більш ефективним.