Повернення товару
Подарункові картки (сертифікати)
Подарункові картки (сертифікати) ТОВ «Епіцентр К» і ПрАТ «Нова Лінія» не підлягають поверненню, обміну та зворотній конвертації в грошовий еквівалент.
Алкогольні напої та тютюнові вироби
Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольні напої та тютюнові вироби належної якості обміну й поверненню не підлягають. У разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв чи продажу їх неналежної якості, споживач має право вимагати:
- заміни аналогічним товаром належної якості;
- заміни товаром іншого виду, марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- повернення коштів;
- відшкодування заподіяних йому збитків і шкоди у порядку, передбаченому законодавством.
Ліки та товари медичного призначення
Лікарські засоби і вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.
Споживач має право повернути лікарський засіб до аптеки за умови наявності розрахункового документу (фіскального чеку) та у межах терміну придатності у таких випадках:
- у разі придбання ліків неналежної якості, що підтверджується висновком про якість лікарських засобів, виданим підпорядкованою лабораторією територіального органу державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) та/або уповноваженою лабораторією;
- у разі наявності розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу.
У той же час, відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 не підлягають обміну (поверненню), зокрема, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та ряд непродовольчих товарів.
Крім того, щодо лікарських засобів належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що в кожній аптеці розміщено оголошення в залі обслуговування.
На медичні вироби, які придбані споживачем для особистих потреб, поширюються вимоги ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав споживачів у разі придбання товару належної якості та вимоги ст. 8 зазначеного Закону щодо прав споживачів у разі придбання товару неналежної якості.
Споживач (фізична особа)
Повернення товару в термін 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
- Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
- Товар придбаний в інтернет-магазині
Повернення товару протягом встановленого строку гарантії
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена.
- Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
- Товар придбаний в інтернет-магазині
Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)
- Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
- Товар придбаний в інтернет-магазині