Повернення товару
Подарункові картки (сертифікати)
Подарункові картки (сертифікати) ТОВ «Епіцентр К» і ПрАТ «Нова Лінія» не підлягають поверненню, обміну та зворотній конвертації в грошовий еквівалент.
Алкогольні напої та тютюнові вироби
Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольні напої та тютюнові вироби належної якості обміну й поверненню не підлягають. У разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв чи продажу їх неналежної якості, споживач має право вимагати:
- заміни аналогічним товаром належної якості;
- заміни товаром іншого виду, марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- повернення коштів;
- відшкодування заподіяних йому збитків і шкоди у порядку, передбаченому законодавством.
Ліки та товари медичного призначення
Лікарські засоби і вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.
Споживач має право повернути лікарський засіб до аптеки за умови наявності розрахункового документу (фіскального чеку) та у межах терміну придатності у таких випадках:
- у разі придбання ліків неналежної якості, що підтверджується висновком про якість лікарських засобів, виданим підпорядкованою лабораторією територіального органу державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) та/або уповноваженою лабораторією;
- у разі наявності розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу.
У той же час, відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 не підлягають обміну (поверненню), зокрема, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та ряд непродовольчих товарів.
Крім того, щодо лікарських засобів належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що в кожній аптеці розміщено оголошення в залі обслуговування.
На медичні вироби, які придбані споживачем для особистих потреб, поширюються вимоги ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав споживачів у разі придбання товару належної якості та вимоги ст. 8 зазначеного Закону щодо прав споживачів у разі придбання товару неналежної якості.
Споживач (фізична особа)
Повернення товару в термін 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
- Звернутися до каси «Повернення товару» ТЦ ЕпіцентрК за місцем здійснення покупки.
- Надати касиру розрахунковий документ, товар та документ що засвідчує особу.
- Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.
Згідно з чинним законодавством, покупцю можуть відмовити в поверненні товару. - Заповнити заяву на повернення
- Після огляду товару здійснюється повернення коштів.
Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів згідно з чинним законодавством.
Повернення товару в Центрі видачі
-
-
Надати товар - Вам необхідно надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною картою) або видаткову накладну та паспорт, щоб засвідчити особу.
-
-
Заповнити Заяву на повернення - Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.
-
-
Очікувати повернення грошей - співробітник Центру видачі замовлень огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру:
- Якщо товар був оплачений у Центрі видачі замовлень або через службу доставки – повернення коштів буде проведено в день розірвання договору. За відсутності необхідної суми у касі, гроші повернуть протягом 7 днів.
- За умови оплати платіжною банківською картою, повернення грошей буде здійснено на карту, з якої проведена оплата.
- За умови оплати товару через кур’єрську службу (післяплата) – повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів (після отримання товару продавцем і надання заяви з реквізитами для перерахунку) через обраного перевізника при оформленні повернення: відділення «Укрпошта» (за індексом фактичного місця проживання, вказаного в заяві) або найбільш зручне відділення «Нова пошта» (без прив'язки до відділення). Покупцеві буде надіслано SMS-повідомлення на вказаний номер телефону з номером переказу, за яким можна отримати кошти у відділенні «Укрпошта» або «Нова Пошта».
- За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої проведена оплата.
Термін повернення грошей за товар, що було придбано поза Центром видачі замовлень, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та Заяви на повернення.
Повернення через кур'єрську служби доставки
-
-
Погодьте повернення - Заповніть на сайті форму Залишити звернення в сервіс. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.
-
-
Надішліть нам товар - Підготуйте товар, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.
-
-
Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення.
Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника. -
-
Чекайте повернення грошей - співробітник відділу «Сервіс» огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічноскладного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
- За умови оплати товару через кур’єрську службу (післяплата) – повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів (після отримання товару продавцем і надання заяви з реквізитами для перерахунку) через обраного перевізника при оформленні повернення: відділення «Укрпошта» (за індексом фактичного місця проживання, вказаного в заяві) або найбільш зручне відділення «Нова пошта» (без прив'язки до відділення). Покупцеві буде надіслано SMS-повідомлення на вказаний номер телефону з номером переказу, за яким можна отримати кошти у відділенні «Укрпошта» або «Нова Пошта».
- За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.
Термін повернення грошей за товар, який було придбано поза Центром обслуговування покупців, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та заяви на повернення.
Повернення товару, який був оплачений у Центрі видачі замовлень або через мобільний касовий апарат служби доставки інтернет-магазину, можливе лише у Центрі видачі замовлень.
Повернення товару протягом встановленого строку гарантії
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена.
- Звернутися до каси «Повернення товару» ТЦ ЕпіцентрК за місцем здійснення покупки.
- Надати касиру розрахунковий документ, товар в повній комплектації, документ від сервісного центру з вказаною інформацією, що товар має істотний недолік та документ, що посвідчує особу.
- Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення. Згідно з чинним законодавством покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
- Заповнити заяву на повернення.
- Після огляду товару здійснюється повернення коштів.
Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів згідно з чинним законодавством.
Повернення в Центрі видачі замовлень
-
-
Необхідно надати - товар неналежної якості, документ неремонтопридатності від сервісного центру, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
-
-
Заповніть Заяву на повернення - Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.
-
-
Чекайте повернення грошей. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом 3 днів, після чого:
- відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів;
- товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару.
Якщо повернення товару підтверджено:
- За умови, що товар Вами був оплачений в Центрі видачі замовлень або через мобільний касовий апарат служби доставки інтернет-магазину, — повернення грошей буде проведено в день розірвання договору. При відсутності необхідної суми в касі повернення грошей буде проведено протягом 7 днів.
- За умови оплати платіжною банківською картою, повернення грошей буде здійснено на карту, з якої була проведена оплата. Наявність банківської платіжної картки під час повернення є обов'язковою.
- За умови оплати товару через кур’єрську службу (післяплата) – повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів (після отримання товару продавцем і надання заяви з реквізитами для перерахунку) через обраного перевізника при оформленні повернення: відділення «Укрпошта» (за індексом фактичного місця проживання, вказаного в заяві) або найбільш зручне відділення «Нова пошта» (без прив'язки до відділення). Покупцеві буде надіслано SMS-повідомлення на вказаний номер телефону з номером переказу, за яким можна отримати кошти у відділенні «Укрпошта» або «Нова Пошта».
- За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.
Термін повернення грошей за товар, придбаний за межами торгового приміщення, може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів із дня отримання товару і заяви на повернення.
Повернення через кур'єрську служби доставки
-
-
Погодьте повернення - Заповніть на сайті форму Залишити звернення в сервіс. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.
-
-
Надішліть нам товар - Підготуйте товар, документ сервісного центру, де вказано наявність істотного недоліку, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.
-
-
Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
-
-
Чекайте повернення грошей - співробітник Відділу «Сервіс» огляне товар і перевірить документи неремонтопридатності. Період часу необхідний для перевірки документів від 3 до 14 днів, після чого:
• відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів;
• товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару -
-
За умови оплати товару через кур’єрську службу (післяплата) – повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів (після отримання товару продавцем і надання заяви з реквізитами для перерахунку) через обраного перевізника при оформленні повернення: відділення «Укрпошта» (за індексом фактичного місця проживання, вказаного в заяві) або найбільш зручне відділення «Нова пошта» (без прив'язки до відділення). Покупцеві буде надіслано SMS-повідомлення на вказаний номер телефону з номером переказу, за яким можна отримати кошти у відділенні «Укрпошта» або «Нова Пошта».
-
-
За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.
Термін повернення грошей за товар, який було придбано поза Центром видачі замовлень, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та заяви на повернення.
Повернення товару, який був оплачений у Центрі видачі замовлень через мобільний касовий апарат служби доставки, можливе лише у Центрі обслуговування покупців
Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)
-
-
Звернутися до каси «Безготівковий розрахунок» того торгівельного центру, де був придбаний товар.
-
-
Надати касиру видаткову накладну, що була видана при отриманні товару, посвідчення особи та товар. Якщо розрахунковий документ втрачено, підійти до інфобоксу відділу, в якому було придбано товар і відновити видаткову накладну, з яким звернутися до каси «Безготівкового розрахунку».
-
-
Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення. Згідно з чинним законодавством покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
-
-
Після огляду товару на касі «Безготівкового розрахунку» касиром роздруковуються:
• Дві Прибуткові накладні, де вказується, що це Повернення;
• Заява (що покупець хоче здати товар);
• АКТ здачі товару продавцю. -
-
Покупець ставить свій підпис в документах.
-
-
Один екземпляр документів залишається у продавця, другий – передається покупцю.
Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у будь-якому Центрі видачі замовлень або дистанційно через компанію-перевізника.
Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:
- накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткову накладну (копію);
- товар, який повертається, належної якості.
У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.
Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має звернутися в Центр видачі замовлень .
Повернення товару через перевізника можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця. Для підтвердження повернення заповніть на сайті форму «Залишити звернення в сервіс».
Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.
Ви дивилися