Епіцентр вперше вручив нагороду UA Epicentr Awards
Епіцентр назвав кращих партнерів – виробників українських товарів та вперше вручив нагороду UA Epicentr Awards.
Компанія «Епіцентр К» в рамках проєкту єдності та стійкості українських брендів нагородила кращих українських виробників — постачальників торгової мережі. Нагородження відбулось на Business Wisdom Summit — флагманському заході, який щорічно обʼєднує сильних управлінців та лідерів українських та міжнародних компаній для обміну досвідом.
Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» у сфері комунікацій, реклами, маркетингу та ЗМІ поділилася кейсом Епіцентру з підтримки українського бізнесу та розповіла про структуру та інвестиційні плани компанії на найближчі роки.
— Протягом двох років повномасштабної війни українці, змушені щодня боротися за незалежність своєї держави, пережили багато випробувань і тяжких втрат. Але в той же час ми переосмислили власні цінності: що таке бути громадянином, патріотом. Наша сила в єдності та підтримці своїх — захисників, волонтерів, вітчизняного виробника. Епіцентр співпрацює з понад 2500 вітчизняними постачальниками. Це і надихнуло нас на створення масштабного проєкту, мета якого — ознайомити споживачів з українськими виробниками, їхніми досягненнями і незламністю у воєнний час, надихнути обирати українське і підтримувати своїх, — зазначила Ірина Шинкаренко.
21 українська компанія була відзначена нагородою Epicentr Ewards у різних номінаціях. Виробники української продукції з Харкова, Одеси, Дніпра, Тернополя, Києва, інших міст країни отримали нагороди у категоріях «хіт продажів», «вибір споживачів», «суперстарт-2023», «українська стійкість».
А історії стійкості і незламності компаній в час війни справді вражають. Незважаючи на регулярні обстріли Харкова і Одеси, безупинно працюють компанії з виробництва плитки та електротехніки Golden Tile та «Одескабель». Цінуючи професіоналізм працівників, їхню рішучість, незламність і патріотизм у кризових умовах війни, продовжують працювати після обстрілів та болючих втрат виробник сантехніки «Аква Родос» та виробник спортивних товарів «Інтер Вайт». Компанія «Фомальгаут-Полімін» має багаторічну історію співпраці з Епіцентром. А співпраця компанії «Епіцентр К» і «Вентиляційних систем» не має аналогів навіть на рівні міжнародних компаній.

— ПрАТ «Вентиляційні системи» і ТОВ «Епіцентр» пов'язує тривала й тісна співпраця, яка розпочалася в 2003 році, — зазначив Олексій Поступаленко, заступник голови ради ПрАт «Вентиляційні системи». — Сьогодні продукція Вентс має найбільші площі торгових стендів у ТЦ «Епіцентр» і представлена найширшим асортиментом. За 21 рік співробітництва в Епіцентрі люди придбали понад 20 млн товарних позицій, приблизно в кожного другого жителя України є продукція Вентс. За час співпраці компанії реалізували велику кількість спільних проєктів, аналогів яким немає навіть у великих міжнародних торговельних мережах.
Загалом група компаній «Епіцентр» має амбітні плани розвитку до 2030 року, які включають інвестиції в ритейл, агро, виробництво, логістику, транспорт і технології на суму понад 120 млрд грн. Це дозволить створити більше 25 тисяч нових робочих місць, нові виробництва, логістичні та торгові об’єкти.
| Виробник-переможець | Номінація переможця |
| ТОВ «АЛЕАНА» | Вибір споживачів у сегменті товарів для саду та відпочинку |
| ТОВ «БІЛТЕКС» | Вибір споживачів у сегменті товарів для дому та затишку |
| ТОВ «ТИГРЕС» | Вибір споживачів у сегменті дитячих товарів |
| ТОВ «Техмаінвест» | Вибір споживачів у сегменті торговельного обладнання |
| ТОВ «Дніпрошкіргалантерея» | Вибір споживачів у сегменті товарів для захисту |
| ПрАТ «Вентиляційні системи» | Вибір споживачів у сегменті електротехніки |
| ТОВ «ЕЛЕЮС» | Вибір споживачів у сегменті побутової техніки |
| ТОВ «Меткаспостач» | Вибір споживачів у сегменті виробів з металу |
| ТОВ «Грейд-Плюс» | Вибір споживачів у сегменті меблів |
| ТОВ «Файдаль Україна» | Вибір споживачів у сегменті декору |
| ТОВ «Епіцентр К» | Вибір споживачів у сегменті покриття для підлоги |
| «Тернопільський М'ясокомбінат» | Вибір споживачів у сегменті продуктів харчування |
| ТОВ «Аква-Родос» | Вибір споживачів у сегменті сантехніки |
| ФОП Віктор Василевський | Вибір споживачів у сегменті виробів з дерева |
| ТОВ «ІНТЕР ВАЙТ» | Вибір споживачів у сегменті спортивних товарів |
| ТОВ «ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК Україна» | Вибір споживачів у сегменті будівельних матеріалів |
| «Одескабель» | Хіт продажів (виробник з найбільшою кількістю реалізованих одиниць товару в 2023 році) |
| «Київський картонно-паперовий комбінат» | Хіт продажів (виробник з найбільшою кількістю реалізованих одиниць товару в 2023 році) |
| ТОВ «Фомальгаут-Полімін» | Синергія бізнесу – виробник з 20-річною історією співпраці |
| ТОВ «ТРЕЙД ВІНД» | Суперстарт 2023 – наймолодший партнер з приголомшливими показниками оберту |
| ТОВ «Голден Тайл» | Українська стійкість. Найстійкіший бренд – виробник, релокований, відновлений в час війни |
Епіцентр щиро вітає переможців та бажає ніколи не опускати рук та працювати задля спільної мети — економічно сильної України!
iPhone 17, iPhone 17 Pro, iPhone 17 Pro Max, Apple Watch Ultra 3, Apple Watch Series 11, Apple Air Pods 4, телевизоры, ноутбуки, шафы-купе, смартфоны, конструкторы LEGO, кухонные машини, кофемашины, приборы для укладки волос, очистители воздуха, зубные щетки, мягкие игрушки Minecraft, аэрогрили, пеноблок, диван кровать, лабубу, орбитрек, композитная сетка, телефоны Samsung, Macbook Air, Macbook Pro, Macbook, iPad Air, Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy Fold 7, контейнер для одежды, игрушки Fuggler, зубные щетки, беззубик, Garmin, холодильник Samsung, зарядные станции, зимни спальные мешки, повербанк, куртки Puma, ups для роутера, генератор, дренажный насос, пуховик nike, сушилка для белья электрическаястич іграшки.