Как отследить статус заказа при доставке в Центр выдачи онлайн-заказов?

Обновлено
Просмотров28 526

Текущий статус онлайн-заказа можно уточнить:

1. В личном кабинете на сайте epicentrk.ua или в приложении EpicentrK


2. В официальном чат-боте Viber и Telegram.

3. В разделе «Контакты».

Доступные каналы связи:

Видео инструкция

Видео инструкции

  • Как отследить статус заказа?
  • Как связаться со службой поддержки клиентов «Эпицентр»?
  • Как осуществить возврат товара?
  • Как зарегистрировать карту «Выгода»?
  • Как отследить статус заказа при доставке в Центр выдачи онлайн-заказов?
  • Можно ли осуществить возврат, если товар не подошел?
  • Как осуществить возврат товара в течение установленного срока гарантии?
  • Как забрать заказ из почтомата?
  • Что делать, если оплаченный заказ не доставлен?
  • Как узнать текущий статус выполнения онлайн-заказа при адресной доставке по Киеву?

Это полезная статья?

Что вам не понравилось?

Узнай статус онлайн-заказа в чат-боте

Приложение

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Комментарии

  • Дяговець

    2025-04-28

    Не работае ничего! В том числе телефоны службы поддержки - 9-45 дня. 28.04.2025

    • Епіцентр К

      2025-05-06

      Добрий день! Перепрошуємо за тривалий час надання відповіді та доставлені незручності. У ніч на 28 квітня 2025 року у мережі  торговельних центрів Епіцентр сталась цілеспрямована хакерська атака, про, що ми одразу повідомили наших покупців на головній сторінці сайту.  Замовлення, які були підготовлені до видачі до моменту виникнення системного збою, можна отримати. Запевняємо Вас, що наша команда активно працює над якнайшвидшим відновленням повної роботи системи. Ми докладаємо максимум зусиль для нормалізації процесів та зручності обслуговування наших клієнтів. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння! 🙏

  • Сергій

    2025-05-01

    Так як же, все таки, відслідкувати Замовлення №47641601

    • Епіцентр К

      2025-05-07

      Добрий день. За звичайної ситуації ми б рекомендували скористатись порадами які викладені в статті, проте у зв’язку з масштабною хакерською атакою, що відбулася в ніч на 28 квітня, тимчасово відсутня можливість надати актуальну інформацію щодо термінів готовності онлайн-замовлень. Наразі наша команда активно працює над повним відновленням усіх процесів. Ми одразу повідомили про ситуацію на офіційній сторінці нашого сайту та в соціальних мережах, аби поінформувати наших клієнтів якнайшвидше. Якщо Ваше замовлення було сформоване до моменту збою, Ви можете його отримати у точці видачі при оплаті готівкою.Просимо вибачення за тимчасові незручності та щиро дякуємо за Ваше розуміння і терпіння.