Как отследить статус заказа при доставке в Центр выдачи онлайн-заказов?
Текущий статус онлайн-заказа можно уточнить:
1. В личном кабинете на сайте epicentrk.ua или в приложении EpicentrK

2. В официальном чат-боте Viber и Telegram.

3. В разделе «Контакты».
Доступные каналы связи:
.png)
Видео инструкция
Видео инструкции
Это полезная статья?
Узнай статус онлайн-заказа в чат-боте
Приложение
Чат-бот
Комментарии
Дяговець
2025-04-28Не работае ничего! В том числе телефоны службы поддержки - 9-45 дня. 28.04.2025
Епіцентр К
2025-05-06Добрий день! Перепрошуємо за тривалий час надання відповіді та доставлені незручності. У ніч на 28 квітня 2025 року у мережі торговельних центрів Епіцентр сталась цілеспрямована хакерська атака, про, що ми одразу повідомили наших покупців на головній сторінці сайту. Замовлення, які були підготовлені до видачі до моменту виникнення системного збою, можна отримати. Запевняємо Вас, що наша команда активно працює над якнайшвидшим відновленням повної роботи системи. Ми докладаємо максимум зусиль для нормалізації процесів та зручності обслуговування наших клієнтів. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння! 🙏
Сергій
2025-05-01Так як же, все таки, відслідкувати Замовлення №47641601
Епіцентр К
2025-05-07Добрий день. За звичайної ситуації ми б рекомендували скористатись порадами які викладені в статті, проте у зв’язку з масштабною хакерською атакою, що відбулася в ніч на 28 квітня, тимчасово відсутня можливість надати актуальну інформацію щодо термінів готовності онлайн-замовлень. Наразі наша команда активно працює над повним відновленням усіх процесів. Ми одразу повідомили про ситуацію на офіційній сторінці нашого сайту та в соціальних мережах, аби поінформувати наших клієнтів якнайшвидше. Якщо Ваше замовлення було сформоване до моменту збою, Ви можете його отримати у точці видачі при оплаті готівкою.Просимо вибачення за тимчасові незручності та щиро дякуємо за Ваше розуміння і терпіння.