form

Запропонуй локацію для поштомату та отримай винагороду

Шукаємо місця для встановлення поштоматів!

Компанія "Епіцентр К" розширює мережу поштоматів і пропонує винагороду за кожну погоджену локацію.

Що потрібно?

  • Знайти місце для встановлення поштомату (ЖК, магазини, бізнес-об’єкти)
  • Доступність до поштомату 24/7, сталий мобільний зв’язок, можливість підключення до електроживлення
  • Узгодити локацію та умови співпраці
  • Підписати договір з орендодавцем

Ми надаємо юридичну підтримку та можливість довгострокової співпраці.

Готові співпрацювати? Заповнюйте форму!

Безкоштовна доставка до поштомату Епіцентр

Перегляд статусу доставки замовлення
Відслідковуй замовлення через мобільний додаток, чат-бот або особистий кабінет на сайті.
Легке відчинення комірки
Відчиняй комірку за допомогою PIN-коду або QR-коду. PIN і QR можна зручно згенерувати через мобільний додаток або чат-бот.
Продовження терміну зберігання
Якщо не встигаєш забрати вчасно замовлення в поштоматі – не проблема. Продовж термін зберігання ще на 3 дні.

Зручно керуй своїми замовленнями зі смартфону - через мобільний додаток або чат-бот

Додаток
Чат-бот
Viber
Telegram
Зручно керуй своїми замовленнями зі смартфону - через мобільний додаток або чат-бот

Як отримати замовлення на поштомат?

1
Оформлюй на сайті онлайн-замовлення зі способом отримання «Поштомат».
2
Отримуй сповіщення про готовність замовлення до видачі у поштоматі.
3
Підходь до поштомату й отримай QR-код або PIN-код через мобільний додаток або чат-бот.
4
Піднеси QR-код до сканера або вводь PIN-code у PIN-pad.
5
Після цього комірка відчинеться автоматично! Забирай замовлення.

Як керувати своїми замовленнями?

Чат бот
Додаток
Сайт
Оформлення замовлення
Сповіщення про статуси замовлення
Перегляд статусу замовлення
Продовжити термін зберігання
Оплата
Відчинити комірку (PIN або QR)
Електронний чек

Запитання та відповіді

Яка вартість послуги доставки до поштомату?
Коли замовлення надійде в поштомат?
Як дізнатися, що моє замовлення вже надійшло і я можу його забрати?
Як забрати замовлення з поштомату?
Якщо я видалив повідомлення з кодом для отримання замовлення?
Чи можу я повернути покупку назад у поштомат?
Чи може за мене забрати замовлення інша людина?
Якщо комірка відкрилась, а там не моє замовлення чи там порожньо?
Якщо я вчасно не забрав своє замовлення?
Комірка не відчиняється – що робити?
Які переваги перед кур´єрською доставкою?
Як відстежити статус доставки замовлення?
Скільки посилка буде зберігатися в поштоматі?
Я забрав посилку в поштоматі, але вона пошкоджена. Що робити?
Поштомат не працює, не можу отримати посилку. Що робити?
Чи можна відмовитись від посилки після її отримання у поштоматі?
Що робити, якщо не вдалось оплатити замовлення перед отриманням?
Чим поштомат відрізняється від пункту видачі?
До якої години працюють поштомати?
Як я можу сплатити своє замовлення?