Офіційний чат-бот у Viber і Telegram

1
Відкрийте чат-бот у месенджері
Клікніть, щоб відкрити чат-бот, або скануйте QR-код
Telegram Bot
Viber Bot
2
Пройдіть авторизацію
3
Користуйтесь

Можливості нашого чат-боту

Картка Вигода
Інфоцентр
Служба підтримки
Акції, персональні рекомендації
Сканер товару
Керування замовленнями
Пошук товару
Історія покупок
Трекінг замовлень
Електронна черга

Детальніше про наш чат-бот

Карта Вигода
Акції та рекомендації

Карта Вигода та вигідні пропозиції

Карта Вигодаnew
Реєстрація нової картки Вигода та її прив’язка в чат-бот.
Прив´язка наявної картки Вигода в чат-бот всього за 1 клік.
Можливість сканування на касі картки Вигода з чат-боту.
Перегляд балансу активних балів на картці Вигода для їх використання під час покупок.
Можливість переказати бали з картки Вигода на допомогу ЗСУ.
Оформлення цифрової кредитки Вигода.
Акції та рекомендаціїnew
Перегляд переліку актуальних акцій в торгових центрах Епіцентр та інтернет-магазині.
Перегляд персональних рекомендацій товарів, спеціально підібраних для Вас.
Перегляд вигідних пропозицій, товарів зі знижкою та товарів дня.
Служба підтримки
Інфоцентр

Консультація просто у смартфоні

Служба підтримки
Звернення в службу підтримки клієнтів (загальні питання, скарги, пропозиції, консультації).
Отримання професійних консультацій експертів щодо товарів і послуг.
Звернення в рекламаційну службу з питань гарантії, сервісу, повернення товару.
Звернення на інформаційну стійку будь-якого торговельного центру Епіцентр.
Інфоцентр
FAQ - інформаційні розділи з найпоширенішими запитаннями та відповідями.
Контакти, адреси, графіки роботи магазинів та центрів видачі замовлень.
Пошук найближчих магазинів та центрів видачі за геолокацією.
Побудова маршруту з пункту А до магазину чи центру видачі замовлень.
Перегляд інформації про послуги.
Керування замовленнями
Трекінг замовлень
Історія покупок

Керуй своїми покупками

Керування замовленнями
Продовження терміну зберігання онлайн-замовлення в центрі видачі замовлень.
Відправка заяви на повернення коштів з онлайн-замовлення.
Внесення змін до замовлення (скасування, зміна отримувача, об´єднання замовлень тощо).
Звернення в рекламаційну службу з питань гарантії, сервісу, повернення товару.
Зміна дати доставки.
Внесення додаткового номера телефону
Редагування замовлень (додавання чи скасування позиції, зміна кількості).
Відчинення комірки поштомату (за допомогою QR або PIN-коду + оплата через чат-бот).
Продовження терміну зберігання в поштоматах строком на 1, 2 чи 3 дні.
Трекінг замовлень
Перегляд статусів онлайн-замовлень із моменту створення до моменту повного виконання.
Історія покупок
Перегляд історії покупок у торговельних центрах Епіцентр.
Перегляд історії онлайн-замовлень в інтернет-магазині Епіцентр.
Генерування електронного чека з онлайн-замовленням.
Перевірка ціни та пошук товару
Пошук найближчих магазинів і побудова маршрутів
Електронна черга

Пошук товару й електронна черга

Перевірка ціни та пошук товару
Можливість сканувати товар у торговому залі за допомогою чат-боту.
Перегляд ціни товару, можливість перейти на сайт для ознайомлення з його характеристиками.
Пошук торговельних центрів Епіцентр, де товар є в наявності станом на момент сканування.
Не потрібно шукати вільного продавця, щоб дізнатися детальну інформацію про товару.
Пошук найближчих магазинів і побудова маршрутів
Можливість знайти найближчий магазин за геолокацією.
Побудова маршруту із пункту А до магазину.
Перегляд актуальних адрес, графіків роботи та контактів магазинів.
Електронна черга
Реєстрація в електронній черзі до центру видачі онлайн-замовлень за допомогою чат-боту.
Можливість прогулятися торговельним центром замість проведення часу в черзі. Чат-бот сповістить вас, коли замовлення буде скомплектоване й підготовлене до видачі.

Питання та відповіді

1. Як перевірити статус свого замовлення?
2. Чи можу я змінити товар або його кількість у замовленні?
3. Як зв’язатися з оператором або службою підтримки?
4. Як дізнатися ціну на товар у магазині?
5. Як продовжити термін зберігання замовлення?
6. Чи можна переглянути історію покупок та електронні чеки?
7. Як змінити номер телефону в боті?
8. Як відписатися від розсилок?
9. Як зареєструвати картку «Вигода» і переглянути кількість активних балів?
10. Як дізнатися графік роботи, адреси та контакти магазинів?