Чи можна змінити товари у замовленні в якому продавець не Епіцентр??
Видалити товар із замовлення або додати у нього товар можна, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотнього зв'язку, які доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Видалити товар із замовлення або додати у нього товар зі способом отримання «Самовивіз з відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. В такому випадку замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 4
- 0