Чи можна змінити товари у замовленні в якому продавець не Епіцентр??

Видалити товар із замовлення або додати у нього товар можна, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотнього зв'язку, які доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:

  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».

Видалити товар із замовлення або додати у нього товар зі способом отримання «Самовивіз з відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. В такому випадку замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 4
- 0