Як здійснити переадресацію замовлення при покупці товару у іншого продавця (не Епіцентр)?
Здійснити переадресацію замовлення Ви можете зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотнього зв'язку, які доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:
Якщо замовлення було оформлено із доставкою через Нову Пошту - то всі зміни можна відслідковувати у додатку Нової Пошти.
Також ми додатково зателефонуємо Вам і проінформуємо по результату здійснення переадресації.
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Якщо замовлення було оформлено із доставкою через Нову Пошту - то всі зміни можна відслідковувати у додатку Нової Пошти.
Також ми додатково зателефонуємо Вам і проінформуємо по результату здійснення переадресації.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 2
- 0