Як здійснити переадресацію замовлення при покупці товару у іншого продавця (не Епіцентр)?

Здійснити переадресацію замовлення Ви можете зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотнього зв'язку, які доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:
  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».
Ми передаємо інформацію продавцю товару, щоб він здійснив переадресацію.
Якщо замовлення було оформлено із доставкою через Нову Пошту - то всі зміни можна відслідковувати у додатку Нової Пошти.
Також ми додатково зателефонуємо Вам і проінформуємо по результату здійснення переадресації.

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 2
- 0