Як безпечно оплачувати замовлення продавця не «Епіцентр»?

Оновлено
Переглядів37

Наша платформа є маркетплейсом – ми надаємо можливість представникам малого та середнього бізнесу продавати свої товари на сайті epicentrk.ua, але самі не виступаємо продавцем.

Наразі для покупців ми пропонуємо безпечні способи оплати товару, серед яких: оплата онлайн на веб-сайті з використанням сервісу EasyPay або післяплата у відділенні поштового перевізника в момент отримання товару. Додатково під час оформлення замовлення ми попереджаємо покупців про те, що прямі перекази на картку продавця, особливо у повному обсязі вартості товару, не є цілком безпечними.

Відповідно до умов роботи на платформі продавці можуть запропонувати Вам внести передоплату винятково у розмірі вартості доставки, згідно з тарифами поштового перевізника. При цьому такий платіж може здійснюватись лише за реквізитами рахунка, відкритого для потреб підприємця.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!