Якщо товар вийшов із ладу під час гарантійного терміну?

Оновлено
Переглядів2 949

Ми надаємо обов'язкову гарантію протягом 14 днів. У цей період покупець може повернути товар за умови збереження його цілісності та товарного вигляду. Гарантія не поширюється на товари, повернення яких обмежено законодавством України. Гарантійний термін на товар встановлюється фірмою-виробником. Точні умови гарантії вказані в гарантійному талоні.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися до Центру технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
- вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця;
- повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

Для детальнішої інформації заповніть на сайті або в чат-боті Viber та Telegram форму «Залишити звернення в сервіс» у розділі «Гарантія та сервіс».


Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам'яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). 
Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Залишайте звернення в сервіс через чат-бот

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Анна

    2025-11-02

    Раковина, яку купили 30/06 і встановили всередині липня прослужила шише 3,5 місяці і стало лущитися покриття. Ніде не було сказано, що раковина покрита плівкою. Зараз плівка злущується і далі тільки гірше

    • Епіцентр К

      2025-11-06

      Добрий день. Шкодуємо про Ваш негативний досвід, пов'язаний з придбанням товару. Якщо Ви виявили у Вашому товарі виробничий або інший недолік, або припускаєте його наявність, будь ласка, зверніться в найближчий АСЦ виробника для проведення перевірки якості товару, встановлення причин несправності, гарантійного ремонту або актування товару для його повернення/обміну у продавця в разі виявлення істотних недоліків товару. Список АСЦ в Україні Ви можете знайти на упаковці, в гарантійному талоні, а також на офіційному сайті виробника.

  • Ірина

    2025-09-23

    Придбала блендер Bosch 27 серпня. Працювала ним 5 разів. Почула скрегіт та неприємний запах підгорілої проводки. Як я можу обміняти даний прилад ?

    • Епіцентр К

      2025-09-24

      Добрий день. Шкода, що Ви зіткнулися з цим неприємним досвідом. Якщо Ви виявили виробничий дефект або інший недолік, або підозрюєте його наявність, рекомендуємо звернутися до найближчого авторизованого виробником сервісного центру. У сервісному центрі проведуть перевірку якості товару, налаштувань або встановлять причини несправності. У разі виявлення виробничих дефектів товару, буде здійснено гарантійний ремонт. Список авторизованих сервісних центрів в Україні Ви можете знайти на упаковці товару, в гарантійному талоні, або на офіційному сайті виробника.

  • Андрій

    2025-10-13

    Доброго дня. 03.10.25 купив у вас ECO TERM інфрачервоний обігрівач. Через 9 днів він перестав працювати. Привіз його до вашого магазину і ремонт його займає 7 днів, чи можу я здійснити заміну товару так як з часу продажу минуло лише 10 діб?

    • Епіцентр К

      2025-10-15

      Доброго дня. Обмін або повернення товару в нашому інтернет-магазині здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки. Оформити повернення товару можливо за умов: якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковування, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром; виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172). Водночас в Статті 8 Закону "Про захист прав споживачів" зазначено: що товар не належної якості покупець має можливість повернути продавцю (а той, своєю чергою, виробнику) надавши висновок експертизи, яка підтверджує неналежну якість товару. На підтвердження цього необхідно надати офіційний документ (а саме юридично засвідчений висновок експертизи сторонніх осіб, що мають повноваження на її проведення та засвідчення невідповідності).

  • Сергей

    2025-06-18

    Перестал работать адаптер Slinex VZ-10, срок гарантии действительный.

    • Епіцентр К

      2025-06-18

      Добрий день. Якщо Ви виявили у вашому товарі виробничий або інший недолік, або припускаєте його наявність, будь ласка, зверніться в найближчий авторизований виробником сервісний центр для проведення перевірки якості товару, налаштувань, або встановлення причин несправності, гарантійного ремонту в разі виявлення недоліків товару. Список АСЦ в Україні Ви можете знайти на упаковці, в гарантійному талоні, а також на офіційному сайті виробника.