Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?

Оновлено
Переглядів6 606

Повернення товару здійснюється згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».


Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушена.

Повернення товару протягом гарантійного терміну можна здійснити двома способами:
1. Повернути товар у Центрі видачі онлайн-замовлень.
2. Повернути товар через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта».

Порядок повернення товару через Центр видачі онлайн-замовлень:
1. Необхідно надати товар неналежної якості, акт від авторизованого сервісного центру, який надає право на повернення товару неналежної якості, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
2. Заповніть Заяву на повернення – Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень, або можна завантажити Заяву на повернення самостійно, за цим посиланням.
3. Чекайте на повернення коштів.

Рішення по актам від авторизованого сервісного центру, який надає право на повернення товару неналежної якості приймається протягом 3 днів, після чого:
- відшкодовуються гроші за товар, якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів;
- товар повертається, якщо наданий документ не дає права на повернення товару.

Порядок повернення товару через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта»:

1. Заповніть на сайті або в чат-боті Viber та Telegram форму «Залишити звернення в сервіс» у розділі «Гарантія та сервіс». Опишіть причину повернення товару.

2. Дочекайтеся від співробітника відділу «Сервіс» підтвердження відправки.
3. Надішліть нам товар і підготуйте товар, документ сервісного центру, де вказано наявність істотного недоліку, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.
4. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте співробітника відділу «Сервіс», від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою – надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті поштового оператора.
5. Співробітник відділу «Сервіс» огляне товар і перевірить документи неремонтопридатності.
6. Чекайте повернення грошей.

Період часу необхідний для перевірки документів від 3 до 14 днів, після чого: 
- відшкодовуються гроші за товар, якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів; 
- товар повертається, якщо наданий документ не дає права на повернення товару.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Павло

    2025-08-19

    Доброго дня в мене було замовлення 50276148. Була помилково замовлена головка з насадкою HEX 5mm 100mm 1/2 TOPTUL BCEA1605. Як її можна повернути і повернути гроші?

    • Епіцентр К

      2025-10-22

      Добрий день! Обмін або повернення товару в нашому інтернет-магазині здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки. Оформити повернення товару можливо за умов: якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковування, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром; виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

  • Оля

    2025-09-01

    Добрий день можна повернути зливний клапан бо не підійшов

    • Епіцентр К

      2025-09-04

      Добрий день! Для повернення товару рекомендуємо скористатись порадами зі статті до якої написано це питання, або за посиланням - https://epicentrk.ua/ua/faq/povernennya-garantiya-servis/yak-zdiisnyty-povernennia-tovaru-protiahom-vstanovlenoho-stroku-harantii.html .