Чи можна видалити або додати товари у замовлення?

Оновлено
Переглядів2 569

Видалити або додати товар у замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27.
Або самостійно через офіційний чат-бот Viber та Telegram.


Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання в Центрі видачі онлайн-замовлень або через адресну доставку власним транспортом «Епіцентру».

Видалити або додати товар у замовлення зі способом отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. Його можна або прийняти, або відмовитись.

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!