Чи можна видалити або додати товари у замовлення?
Оновлено
Переглядів2 569
Видалити або додати товар у замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27.
Або самостійно через офіційний чат-бот Viber та Telegram.
Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання в Центрі видачі онлайн-замовлень або через адресну доставку власним транспортом «Епіцентру».
Видалити або додати товар у замовлення зі способом отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. Його можна або прийняти, або відмовитись.
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!