Чи можна видалити або додати товари у замовлення?

Оновлено
Переглядів4 922

Видалити або додати товар у замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27.
Або самостійно через офіційний чат-бот Viber та Telegram.


Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання в Центрі видачі онлайн-замовлень або через адресну доставку власним транспортом «Епіцентру».

Видалити або додати товар у замовлення зі способом отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. Його можна або прийняти, або відмовитись.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!