Чи можна видалити товари з замовлення або додати товар до замовлення при адресній доставці по Києву?

Оновлено
Переглядів161

Якщо замовлення доставляєтся власним транспортом «Епіцентру», в такому разі видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27. Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!