Як дізнатись, поточний статус виконання замовлення при адресній доставці в регіонах?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:

2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
Якщо замовлення доставляється поштовим оператором і отримане повідомлення на телефон з номером ТТН, в такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 1
- 4