За 2 роки – в лідери ринку: як Епіцентр нарощує продажі меблів

Навіщо мережа торгових центрів «Епіцентр» змінює формат меблевих відділів, за рахунок чого досягає дворазового зростання продажів і як вийшов в лідери меблевого ринку України із часткою в 7%? Про це та інше розповідає у своєму інтерв'ю Асоціації Рітейлерів України керівник департаменту «Меблі» ТОВ «Епіцентр К» Олександр Лук’янченко.

 

 

Загальновідомо, що торгова мережа «Епіцентр» починала як класичні DIY-гіпермаркети з акцентом на будівельні матеріали. При цьому, з меблів у магазинах компанії були представлені тільки кухні та столові. Як зазначає Олександр Лук’янченко, через це багато споживачів не знали, що компанія торгує меблями для інших кімнат. Однак, за останні кілька років ситуація кардинально змінилася.

Переломний момент

Рішення активно розвивати меблевий напрямок Епіцентр прийняв в 2014 році. За словами Олександра Лук’янченка, каталізатором стало відкриття найбільшого у світі на той момент магазину DIY площею 105 000 кв. м в Києві. 

«По суті, це був перший в мережі об’єкт, відкритий в форматі торгового центру, де були представлені нові для компанії групи товарів, в тому числі – музичні інструменти, дитячі товари і широкий асортимент меблів. Фактично, з будівництвом цього ТЦ, Епіцентр голосно заявив, що виходить на ринок меблів»,

говорить керівник департаменту.
Фото: керівник департаменту «Меблі» мережі «Епіцентр» Олександр Лук’янченко

 

Уже до кінця 2015-го в компанії прийняли рішення сформувати окрему команду фахівців, на яких було покладено завдання істотно наростити продажі та частку Епіцентру на ринку меблів. Посаду керівника департаменту зайняв Олександр Лук’янченко, який раніше розвивав інші напрямки в структурі мережі «Епіцентр». Зараз в його підпорядкуванні знаходиться ще 12 осіб.

 

«Відпрацювавши в новому форматі останні 2 роки, розуміємо, що навіть меблеві відділи площею 600-800 кв. м в невеликих регіональних містах потрібно переробляти в Центри Меблів. Зрозуміло, це буде трохи інший концепт, але його масштабування дозволить зробити бренд більш впізнаваним»,

говорить керівник меблевого департаменту Епіцентр.

 

 

Таке значне зростання багато в чому було забезпечене розробкою і впровадженням нового формату представлення меблів. Департамент спільно з відділом реклами та відділом власної торгової марки фактично створив з нуля концепт shop-in-shop з окремою вивіскою і брендом – Центр Меблів. В процесі розробки формату компанія вивчала концепти торгових мереж в Німеччині, Польщі, Італії.

 

Новий старт

Перший shop-in-shop Центр Меблів компанія відкрила в Епіцентрі в Одесі в 2016 році, а зараз в Україні працює вже 10 реформатованих торгових центрів з істотно збільшеною площею – від 2500 до 7000 кв. м. Оптимальний асортимент Центрів Меблів – від 8000 до 9000 найменувань товарів, максимальний – приблизно 13000 позицій. З огляду на акцент Епіцентру на мас-маркеті, основна частина товару в Центрі Меблів – сегментів «економ» і «економ +». Також є продукція середнього цінового сегменту з польських, італійських і німецьких фабрик. При цьому Епіцентр працює в шести основних категоріях: корпусні меблі, столові меблі, офісні меблі, м’які меблі, кухня і концептуальні меблі. За кожну в команді відповідає категорійний менеджер.

 

Читати статтю повністю: сайт RAU.


10.10.2018

Прес-служба ТОВ «Епіцентр К»