Если полученный товар не соответствует заказу?
Перед получением необходимо обязательно проверять товар на целостность, комплектность и соответствие заказу.
Если Вы обнаружили нарушение целостности, комплектности или несоответствие товара заказу после получения и оплаты, Вам необходимо направить обращение в отдел «Сервис», заполнив форму на сайте в разделе «Гарантия и сервис», или в чат-боте Viber и Telegram.

После того как форма будет заполнена, наш специалист в ближайшее время выяснит детали возникшей ситуации, свяжется с Вами и предоставит варианты решения вопроса.
Видео инструкция
Видео инструкции
Это полезная статья?
Свяжитесь с отделом рекламаций в чат-боте
Приложение
Чат-бот
Комментарии
Олександр
2025-04-10Продавець J7, продав парфумовану воду, запевняли,що оригінал. Дешева,навіть не копія.
Епіцентр К
2025-04-10Доброго дня. Дякуємо, що звернулися до нашого онлайн магазину. В разі якщо отриманий Вами товар від нашого партнера не відповідає Вашим очікування Ви можете звернутись як безпосередньо до продавця цього товару, так і в нашу службу підтримки заповнивши форму звернення або в чат-бот за посиланням https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/ вказавши номер замовлення по якому у Вас виникли питання.
Оксана
2024-11-08Добрый вечер , вчера получила доставку на Новой почте , заказывала столешницу 3050 см , визуально она приехала меньше
Епіцентр К
2024-11-19Добрий день. Необхідно фактично виміряти розміри і в разі якщо вони все ж відрізняються. Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber чи Telegram.
Віра
2025-09-16Я замовила товар він дуже відрізняється по кольору а мийка то взагалі з шимером я замовляла однотонну чорну
Епіцентр К
2025-09-18Добрий день. Для детального розгляду виниклої ситуації прохання заповнити форму звернення або зверніться в чат-бот за посиланням https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/ вказавши номер замовлення по якому у Вас виникли питання. Дякуємо за розуміння.