Епіцентр – у рейтингу кращих компаній року з репутаційним активом

Вже втретє компанія «Епіцентр К» стає переможцем всеукраїнського рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти».


Мережу торговельних центрів «Епіцентр» визнали кращою у номінації «Рітейл: товари для дому». Визначення номінантів здійснювалося за принципом лідерства в галузях, а також за ступенем інтенсивності згадок у вітчизняних ЗМІ. За результатами поперeдніх аналітичних досліджень компанії NOKs Fishes, для участі в рейтингу було відібрано понад 600 компаній.

Церемонія нагородження переможців III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» відбулася 12 квітня в рамках XV Міжнародного PR-фестивалю. Почесну нагороду прийняв Володимир Гончаров, заступник Генерального директора ТОВ «Епіцентр К».

Репутація та корпоративна відповідальність компанії Епіцентр – це об'єднаний єдиною стратегічною логікою і безперервний у часі комплекс здійснених і результативних заходів. Це не гасла і обіцянки, а конкретні справи, спрямовані на утвердження позитивного іміджу Епіцентру в українському суспільстві,

відмітив Володимир Гончаров під час церемонії нагородження.


В число експертного журі увійшли виключно зовнішні по відношенню до компаній-номінантів фахівці: найавторитетніші медіа-експерти країни, незалежні галузеві експерти, інвестиційні аналітики, представники професійних громадських організацій, які об'єднують учасників відповідних ринків.

 

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти» задуманий як спосіб висловити суспільне визнання компаніям, які домоглися високих і відчутних результатів у цій сфері. Ми нагороджуємо тільки гідних і оцінюємо тільки реальні досягнення. Тому що віримо, що правильне управління репутацією допомагає бізнесу відповісти на найскладніші виклики сучасності і пережити непрості часи.

зазначила Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги.


«Репутаційні АКТИВісти» – це спосіб відзначити досягнення компаній, які багато чого досягли на ниві управління репутацією. А також, стимулювати тих, хто тільки починає усвідомлювати важливість репутаційних активів як фактору конкурентоспроможності свого бізнесу і країни, на території якої цей бізнес «заробляє гроші».


13.04.2017

Прес-служба ТОВ «Епіцентр К»